kursy fitness
SZKOŁA
FITNESS

Profesjonalne Zarządzanie klientem

Twoje korzyści:
Nabędziesz umiejętności z zaspokajania potrzeb klientów, wzmocnisz wizerunek firmy przyjaznej klientowi, przekonasz się jak  dobrym serwisem możesz wpłynąć na sprzedaż i lojalność klientów,  poznasz narzędzia aby sytuacje problematyczne zamieniać korzyści

Profesjonalna obsługa klienta
  • komunikacja z klientem;
  • posprzedażowa obsługa klienta;
  • reklamacja konsumencka;
  • obsługa klienta z perspektywy każdego działu klubu fitness.

Budowanie relacji
  • wybór komunikacji do grupy docelowej
  • wstępne budowanie relacji na etapie pozyskiwania klienta;
  • typy klientów a budowanie relacji;
  • praktyczna komunikacja w budowaniu relacji;
  • zespół pracowniczy jako element budowania relacji.

Kontakt

Magda Sowińska, tel: 531 907 607
e-mail: m.sowinska@cpfitness.pl

Katarzyna Wysocka, tel: 608 435 555

Menadżer Warszawa
Krystian Gronek, tel: 500 003 721
e-mail: k.gronek@cpfitness.pl


Aktualności


  •  

  • MIĘDZYNARODOWE UPRAWNIENIA REPS

      

    PRAWO DO WYKONYWANIA ZAWODU: Nowa Zelandia, Stany Zjednoczone, Kanada, Wielka Brytania, Irlandia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Republika Południowej Afryki, Belgia, Australia i Polska.

  • Polub nas na FACEBOOK'u


    Kursy fitness CPF

Najbliższe kursy fitness