kursy fitness
SZKOŁA
FITNESS

Szkolenia dla menadżerów fit

Motywujące zarządzanie personelem

Twoje korzyści:
Zdobędziesz rewelacyjne narzędzia do zarządzania zespołem, polepszysz własną skuteczność w kontaktach z współpracownikami; nabędziesz umiejętności budowania relacji i dobrego porozumiewanie się oraz radzenie sobie w tzw. sytuacjach trudnych. Zbudujesz  wizerunek  autorytetu i lidera.

Skuteczna komunikacja z pracownikami - kompetencje menedżerskie z zakresu komunikacji z podległym zespołem
Ramowy program:
  • Zarządzanie personelem,
  • budowanie zespołów, stadia rozwoju zespołu a zarządzanie
  • Prawidłowe ustawianie relacji w zespole jako element prawidłowego zarządzania zespołem i jako element motywowania
  • Komunikacja z pracownikami
  • Pomocne narzędzia i sprawdzone sposoby z praktyki biznesu
  • Program komputerowy pomocą w zarządzaniu pracownikami (partner szkoleniowy E-Zarządzanie)
 
Efektywne motywowanie i inspirowanie pracowników jako element zarządzania zespołem
Ramowy program:
  • umiejętności motywowania pracowników do wydajnej pracy, przy zachowaniu zaangażowania i zadowolenia
  • umiejętności różnorodnych, pozapłacowych sposobów i technik motywowania ludzi zgodnie z wyznaczoną misją i wizją firmy.
  • sposoby wdrożenia systemów motywacyjnych w swoim zespole
  • rozpoznawanie etapu rozwoju zespołu i  typów osobowości swoich podwładnych
  • dostrzeganie talentów i eliminowanie demotywatorów w zespole
 
Manager jako lider zespołu pracowniczego. Leadership w zespole pracowniczym
  • Wiedza i praktyczne umiejętności zakresu nowoczesnych metod przywództwa
-        Określ swój styl zarządzania
-        Zostań liderem
  • Zasady przywództwa i leadership w zespole pracowniczym
  • Przywództwo jako metoda pozytywnego wpływania na zespół i narzędzie kontroli
  • Manager jako lider, przywódcza i motywator

Profesjonalne Zarządzanie klientem

Twoje korzyści:
Nabędziesz umiejętności z zaspokajania potrzeb klientów, wzmocnisz wizerunek firmy przyjaznej klientowi, przekonasz się jak  dobrym serwisem możesz wpłynąć na sprzedaż i lojalność klientów,  poznasz narzędzia aby sytuacje problematyczne zamieniać korzyści

Profesjonalna obsługa klienta
  • komunikacja z klientem;
  • posprzedażowa obsługa klienta;
  • reklamacja konsumencka;
  • obsługa klienta z perspektywy każdego działu klubu fitness.

Budowanie relacji
  • wybór komunikacji do grupy docelowej
  • wstępne budowanie relacji na etapie pozyskiwania klienta;
  • typy klientów a budowanie relacji;
  • praktyczna komunikacja w budowaniu relacji;
  • zespół pracowniczy jako element budowania relacji.

Efektywna sprzedaż

Twoje korzyści:
Poprawisz wyniki sprzedaży, pozyskasz narzędzia do domykania sprzedaży, Twoja efektywność wzrośnie. Pogłębisz wiedzę ze sprzedaży dzięki czemu poprawisz relacje między rozmowami sprzedażowymi a zakończoną sprzedażą, poznasz metody kreowania potrzeb i zarabiania więcej na jednym kliencie. Jak być liderem dla swoich sprzedażowców, jak programować ich działania, jak spowodować, że będą zmotywowani i osiągną wyniki jakich oczekujesz - odpowiedzi na te pytania na szkoleniu a efekty będą widoczne od razu w praktyce

Sprzedaż i usługa posprzedażowa I i II
  • pozyskiwanie kontaktów;
  • dobór komunikacji do klienta
  • etapy proces sprzedażowego;
  • diagnozowanie potrzeb, przedstawianie oferty językiem korzyści,
  • język korzyści
  • przezwyciężanie obiekcji;
  • obsługa posprzedażowa w aspekcie przyszłych sprzedaży.
  • przedłużanie umów
  • kreowanie potrzeb i zwiększanie sprzedaży na jednym kliencie
  • co zrobić, aby klient nie żałował swojej decyzji?
  • Pozyskiwanie stałego i lojalnego klienta
  • Jak sprawić aby klient był ambasadorem marki

Skuteczne zarządzanie sprzedażą i raportowanie dla managerów
  • prawidłowe wyznaczanie celów długo i krótko terminowych; odpowiednie komunikowanie ich pracownikom
  • opracowywanie raportów mających na celu motywowanie do osiągania celu
  • kontrola wyników i rozliczanie teamu;
  • prowadzenie spotkań sprzedażowych i rozmów z pracownikami
  • motywowanie zespołu do osiągania założonych celów.

Nowe grupy docelowe
  • pozyskiwanie nowych grup docelowe a profil klubu;
  • pozyskiwania nowych grup docelowe w oparciu o istniejących klientów;
  • komunikacja z nowymi grupami docelowymi;
  • techniki kameleona skutecznym narzędziem sprzedaży.

Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Twoje korzyści:
Pozyskasz wiedzę o skutecznych narzędziach marketingowych i efektywnych kanałach komunikacji z klientem, wykreujesz wizerunek swojej firmy i swojej osoby jakiego oczekujesz w oczach innych;

Marketing i PR – kreowanie wizerunku Twojej organizacji
  • marketing wewnętrzny i zewnętrzny;
  • alternatywne formy marketingu;
  • relacje i atmosfera wewnętrzna sposobem zarządzania marketingowego;
  • kreowanie wizerunku.

Budowanie wizerunku i autoprezentacja w obszarze biznesowym
  • sposoby mówienia w różnych sytuacjach: do małych i dużych grup,  do pracowników, do partnera biznesowego, w negocjacjach, przemówienia do większej grupy,
  • mowa ciała, efektowne wejście,  ton głosu-techniki głosowe
  • treść: efektowny początek i zakończenie takie- żeby Cię zapamiętali!
  • jak przekonująco prezentować swoje zdanie
  • rola asertywności w autoprezentacji
  • trudne sytuacje  w autoprezentacji
  • Ja się boję! kontakt z odbiorcami/publicznością.
  • jak przyciągać uwagę?
  • moja samoocena, moje cechy, moja siła. ( analiza mocnych i słabych stron )
  • Globalny sukces, o krytyce tylko konstruktywnie
  • Stres i trema - jak sobie poradzić z napięciem

Prawo i finanse

Prawo i finanse jako sprzymierzeniec Twojego fitness-u

Twoje korzyści:
Uzyskasz narzędzia umiejętności do szybkiego reagowania na zmiany; okiełznamy wspólnie narzędzia prawno-finansowych; zyskasz ….bezcenny brak wątpliwości
  • podstawy prawa w działalności fitness;
  • podstawy ekonomii dla managerów;
  • rachunkowość a finanse Twojej organizacji;
  • obowiązki prawno-rachunkowe dla działalności typu fitness.

Kontakt

Magda Sowińska, tel: 531 907 607
e-mail: m.sowinska@cpfitness.pl

Katarzyna Wysocka, tel: 608 435 555


Aktualności


  •  

  • MIĘDZYNARODOWE UPRAWNIENIA REPS

      

    PRAWO DO WYKONYWANIA ZAWODU: Nowa Zelandia, Stany Zjednoczone, Kanada, Wielka Brytania, Irlandia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Republika Południowej Afryki, Belgia, Australia i Polska.

  • Polub nas na FACEBOOK'u


    Kursy fitness CPF

Najbliższe kursy fitness